Fototriss ”Byggnader & Arkitektur”

Veckans fototriss är ”byggnader & arkitektur” och jag passade på att ta lite bilder på konsthögskolans nya byggnader vid älven i Umeå. Jag vet inte om jag tycker byggnaderna egentligen är vackra men jag tycker dom gjorde sig väldigt bra på bild mot den blå himlen som vi hade idag. Vackra eller inte så är byggnaderna häftiga med allt glas och allt trä runt om. Jag undrar om träslaget kommer bli grå med tiden. _MG_0403_MG_0406 _MG_0413

Fler trissar finns här

Kommentera

